Zmiany w obsłudze Klienta w Urzędzie Miasta Jelenia Góra

Autor: redakcja UMJG

11.6.2021 - 13:44

Organizacja pracy Urzędu Miasta Jelenia Góra od 22 marca 2021 r.

W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz. 512), prosimy o ograniczenie bezpośrednich wizyt w Urzędzie Miasta Jelenia Góra i o załatwianie wszystkich spraw drogą elektroniczną (np. za pośrednictwem platformy ePUAP, telefonicznie, poprzez e-mail).

W przypadku braku możliwości skorzystania z drogi elektronicznej załatwienie osobiście spraw w Urzędzie będzie możliwe jedynie po uprzednim wyznaczeniu przez urzędnika terminu i godziny indywidualnego przyjęcia.

Możecie Państwo umawiać się na indywidualną godzinę przyjęcia telefonicznie lub poprzez e-mail. Urzędnik poinformuje Państwa jakie dokumenty należy przedłożyć, aby sprawa została niezwłocznie rozpatrzona. Wszystkie Wydziały są dla Państwa dostępne pod numerami telefonów zamieszczonymi na naszej stronie internetowej. 

Konieczność umówienia wizyty, nie dotyczy rejestracji zgonów oraz sporządzania aktów zgonów.

Wszystkie Wydziały są dla Państwa dostępne pod numerami telefonów w dziale kontakt